Subject: FW: Elektriliitumise ehitusprojekt_VMS_4_123,21
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 09:51:02 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Sild Marit <[email-masked]>
Sent: Monday, August 12, 2024 8:59 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: Elektriliitumise ehitusprojekt_VMS_4_123,21

Tere Elliko,

Saatsin eelmisel nädalal parandustega projekti.

Kuna olid puhkusel, siis saadan kindluse mõtted uuesti dokumendid.

Marit Sild

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 58 857 211

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Energia 4, 80042 Pärnu linn. Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

From: Sild Marit
Sent: Wednesday, August 7, 2024 10:41 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektriliitumise ehitusprojekt_VMS_4_123,21

Tere,

Manuses muudatustega projekt.

Kas on teada mis kõrgusele haljasala tõuseb liitumiskilbi juures?

Ei lugenud kuskilt haljastuse kohta seda välja.

Pean ära määrama täpse kõrguse, ei saa enne projekti Elektrilevile üle
anda.

Marit Sild

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 58 857 211

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Energia 4, 80042 Pärnu linn. Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 30, 2024 9:41 AM
To: Sild Marit <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Elektriliitumise ehitusprojekt_VMS_4_123,21
Importance: High

Tere Marit

Sain meie ehituseprojektijuhilt viimase versiooni PP joonisest (vt
manust), mida ehitushanke ajal muudeti, sellega seoses muutus ikkagi ka
kavandatava liitumiskilbi asukoht. Palun võtke manuses olev
projektiversioon liitumisprojektis alla. Selles asukohas ei sega ka
müratõkkesein liitumise kavandamist.

Korrigeeritud projektlahendus palun uuesti digitaalselt allkirjastatult
minu e-postile kooskõlastamiseks saata.

Ikka head

Elliko

From: Elliko Kõiv
Sent: Monday, July 29, 2024 7:58 PM
To: 'Sild Marit' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektriliitumise ehitusprojekt_VMS_4_123,21

Tere

Olen puhkuselt tagasi ja sain nüüd Teie lahendusse süveneda.

Liitumiskilbi asukoht sobib TRAM põhiprojekti (Viavelo, töö nr 652EJ21)
asukohaga. Teie joonisel aga ei kajastu TRAM projektijoonisel kavandatud
müratõkkeseina? Müratõkkeseina alla ei saa lubada kaablile kaitsetoru 450N
ja kaabli sügavust alla TRAM tehnovõrkude juhendi tabelil 1. nõuetele.

Kas TRAM ITS projektijuhi Janar Künamägi heakskiit on olemas?

Tagasidet ootama jäädes

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Sild Marit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 3, 2024 1:58 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Elektriliitumise ehitusprojekt

Tere,

Saadan riigitee nr. 4 VMS märgi el. liitumise ehitusprojekti
kooskõlastamiseks.

Marit Sild

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 58 857 211

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Energia 4, 80042 Pärnu linn. Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.